de koffie is klaar

Ik had het kunnen weten, maar ik deed het toch: de cupjes van Douwe Egberts voor m’n Nespresso apparaat kopen.
Misschien was het wel mijn zuinige Hollandse instelling (de D.E. cupjes zijn maar liefst 2 cent {woehoe!} goedkoper dan die van Nespresso), waarschijnlijker is het dat ik gewoon hoopte dat ze net zo goed, of misschien wel beter zouden zijn dan die van George Clooney.
Goed. Kortom. Ze zijn niet te zuipen. Je gelooft het niet, maar ze zijn zo mogelijk nog slapper dan de Senseo pads, waarvan ik er, de laatste keren dat ik die gebruikte, 2 voor 1 kopje indeed. En als het apparaat het had toegelaten, had ik er 3 ingedaan. Niet dat het wat had uitgehaald, op de een of andere manier krijgen ze het voor elkaar om de koffie slap te laten blijven. Wat op zich natuurlijk ook een kunst is, dat moet ik D.E. nageven. Nespresso, vergeef me mijn dwaling. Je blijft de lekkerste. Met George erbij.

One thought on “de koffie is klaar

Geef een reactie

